ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

lördag, oktober 18, 2008

Sett

Det kan ha nåt med Halloween att göra men de här godissäckarna är verkligen... säckar! Så sjukt stora.




+ + +


Bästa shitxfacedbilden hittills. Definierar the movement på nåt sätt.




+ + +


Och här har vi Stockholmsnattens skildrare. Som vi sa Perre så är de absolut mer distanslösa, nervösa och pretto än Rocky, ändå pricksäkra dock (visst var det så vi sa?). Jag har SVD på helgen nu och när jag såg den här under lunchen igår tänkte jag på en scen i av mina gamla favvofilmer The Lost Boys. Min storesyrra hade bandat hela rullen och även om den skrämde mig kollade jag på den som fan. Jallafall så påminner strippen, och framförallt ruta 2, mig om när nyinflyttade tönten möter Corey och Corey i serietidningsaffären första gången. Försökte hitta scenen på tuben men jag är dålig på sånt, holler om ni hittar. Ladda rullen och kolla annars, totally värd.