ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

torsdag, november 20, 2008



Ungefär varannat år köper jag mig ett HM-plagg. För 4 år sen en mössa, för 2 år sen en grå kabelstickad tröja, och nu alltså en svart kofta. Ända sen jag losade min förra svarta kofta på Imperiet i våras har jag letat efter en ny, vilket inte varit det lättaste kan jag tala om. Min önskan om en rund hals har jag trist nog fått ge upp till exempel, det finns fan inte längre. Jag hade siktat in mig på den från CdG Play men i Paris hann jag inte dit och i Nevvan fanns den inte, så den utan feja får duga.

Just det. Irriterande nog fanns min förra kofta på Imperiet vid öppning dan efter jag glömde den där, men när jag kom dit 6 timmar senare var den borta. Så om du ser nån från Impan med en svart, rundhalsad Stray Boys-kofta med en sned dragkedja kan du väl, well, hälsa från mig.