ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

lördag, november 11, 2006

Igår

Var på Bullwinkles igår för andra gången nånsin. Förra gången jag var där hade jag Akademiks-jeans på mig så ni kan gissa att det var ett tag sen. Jag kommer ihåg att jag hade just dem för dörrvakten kollade skumt på mig och frågade om jag hade 'jympabrallor', I was like 'eeh, Akademiks?'. Hon släppte in mig. Hur som helst så var Frida där med sin kusin och en polare till kusinen. Kusinen och polaren skulle till Vicefesten som både jag och Frida ratade. Fick höra idag att det varit madhouse där så det kändes som rätt move att inte gå dit.


Frida + kusin Angela

Tog en öl där och gick hem sen (via middag på Folkets). Väl hemma så låg kusin Angela i brevlådan, sicket sammanträffande!


Angela i brevlådan

Var hemma en kort stund innan jag mötte Niklas och drog till Riche. Där var det såklart sinnessjukt trångt så vi gick till East typ direkt och mötte upp födelsedagsbarnet Martin (aka Schmartin) som var hemma från Ungern. Hängde i 2 öl sen var det hemåtresa för mig och dessa två:


Det tog en kvart för en av herrarna ovan att låsa upp sin lägenhetsdörr, now that's dyngrak


Pom Pom ikväll kanske? Här är en låt som fixar förfesten.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

du skulle styra upp en myspaceblog istället. hur tuff det än är, så kan man prenumerera ..

8:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Tja! glömde ju svara igår.. Pallade inte att gå till Pom Pom igår. var sjukt sliten från i fre. Tog ett glas vin på riche och smet hem när det blev sådär mongotrångt som det bara kan vara på Richan. Kul och se dig på din namnsdag och allt! Förresten, hoppas verkligen att det inte blev ngt på de där bilderna.. Tappade bort min jacka på Spy bar, that sucks. Gå hem eller stanna till 5? Gå hem, man ska fan alltid gå hem.

För övrigt vill jag bara tillägga att premunationen är bra, men myspace har fulare layout och är rörigare än Blogspot. Tycker jag.

3:57 em  
Anonymous Anonym said...

prenumationen ska det såklart stå..

3:59 em  
Blogger Scary said...

Fan jag är inte redo för Myspace...

Hej Hawi!

7:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home