ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

fredag, april 06, 2007

Yay






Nya skor för mej. Oceanblåa. Säger man baleariskt fortfarande? De är för små men jag jobbade i dom hela dan ändå. De blir nog mina official påskskor. Sönke kom förbi, vi snackade lite skit om Nike. På fötterna hade han sina FBT:s han haffade på Myrorna för 250 spänn. (Maffaka.)












Kunde äntligen köpa loss och hämta min skivspelare från Micke ikväll också. Ville markera högtiden med att kunna spela vinyl för första gången på flera år med "I forgot to be your lover" men det blev rätt svajigt utan singelpuck. Drog fram en dammig Back in black istället och la på en av mina Brian Johnson-faves. "Let me put my love into you babe" kan vara den enda AC/DC-låten med stämsång i refrängen. Är det inte den enda så är det iaf den bästa. En klassisk slipmat åkte fram från garberoben också












Skoja aldrig













Sida 1, sista låten







Däremot fick jag ha 3 gånger så högt när jag skulle köra skivspelaren genom stereon, supwiddat? Med poden behöver jag bara höja typ ett snäpp.


+ + +






Det här är Asa. Vanligtvis jobbar han på Huf men nu är han ute på en jorden runt-resa. Kolla foton från, eh, jorden runt på hans travel blog.


+ + +


Ladda den här. Kan inte tänka mig hur R&B skulle kunna låta bättre än så här screwed & chopped. OG Ron C står bakom reglagen, mixen är från Fuck Action 23.

Avant - My First Love

2 Comments:

Blogger niclas said...

"Däremot fick jag ha 3 gånger så högt när jag skulle köra skivspelaren genom stereon, supwiddat? Med poden behöver jag bara höja typ ett snäpp."

Låter som du inte har någon RIAA-förstärkare? Låter ljudet tunt och burkigt också?

12:07 em  
Anonymous Anonym said...

RIAA-stärkare är vad jag behöver, danke.

9:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home