ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

onsdag, augusti 15, 2007

GBG

Trodde aldrig jag skulle säga det men Göteborg är fan helt okej som stad. En håla, men ändå en mysig sådan. Efter bara nån dag börjar man vänja sig vid både dialekten och den aldrig sinande strömmen av ordvitsar.



Inledde vistelsen med att vinna lite på Liseberg



Skranglig ass bergådalbana. Den var grym dock.






Den här var stört läskig, blev illamående bara av att kolla på



Lufthockey, so necessary



Vi bodde hos min snälla kusin i Majorna, sov i hennes kids våningssäng (jag fick överslafen)



Egg & Milk, missa inte



Större än Saturnus!



I GBG harom rullat fixed sen länge






Paddan i ösregn, oh yes



Vi hade inget barnalibi men vi gick till Universeum ändå












Houston we have a problem; det är värsta skojarn i rymden


Priset till sämsta ordvits och sämsta barnamn går tiiill...





Och vad möter man till frullen om inte västsveriges favvonamn...



Festivaltime. Florence Valentin var grymma, de körde Ebbas "Uppgång & Fall" också! (Hade iofs varit fetare med "Flyktsoda")



Florence trumpinne! (Damn vilken dålig mönsterpassning det är på den där Sarcastictröjan)



Leggings för killar var stort på festivalen



Erykah ville krama alla



Kanye i grått och rött, bra show


Sen drog vi till Yes-grejen men jag var för trött både för att festa och fota. Sjukt bra drag där iallafall med Svensk Bas och Mapei.

2 Comments:

Blogger Esej said...

Jag har aldrig sett en san dar chocklad ask oppen.
Sag mig, ar chockladbitarna proportionerligt stora?

Jag har alltid tankt mig att dem ar det.

3:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Avisst, trillingnöten är 15 cm i diameter.

10:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home