ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

onsdag, januari 23, 2008

Julklappen som räcker hela året



Synd bara att jag redan ligger ett och trefjärdedels nummer efter. Jag som just börjat jobba måndag till fredag, saknar redan en ledig vardag i veckan (när ska man hinna liksom, do stuff?). Ändå nice att ha en prenumeration. Tror inte jag prennat på nåt sen Kalle Ankas pocket.



+ + +



Bra att cykelsäsongen ligger några månader fram så jag kanske hinner ha hojen klar till dess. Det ramlade in lite grips när jag var i Barca iallafall. Nu har jag bara hjulångesten kvar (som iofs är massiv).

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det ligger ett par flip-flop-hjul för två lax på fixedgear.se. Då kan du flippa mellan SS och fixed!

7:11 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska köra gubbstyle med fotbroms har jag tänkt. Vajerbromsar pajar ju hela idén med en clean hoj och att bara skidda känns inte aktuellt.

6:38 em  
Anonymous Anonym said...

Aha. Jag tror jag har en gammal Biltema-hoj med fotbroms i källaren. Den kan du säkert strippa och bygga nytt hjul på navet. Hela klabbet är ditt för en femhunk!

7:08 em  
Anonymous Anonym said...

Haha tack tack Mr. Salesman men jag ska ändå bygga på ett ordentligt nav. Weinman gör bra hjul med fotbroms och Deep V-liknande hjul.

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home