ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

tisdag, april 08, 2008

Asså jag gillar min cykel...




...men halv nio imorse, halvvägs uppför Västerbron, med sidovindar och i försiktigt, men kännbart, duggregn, kändes den inte som dagens bästa val av färdmedel.

Resans mål var iallafall Nikes showroom och Terminatorn ovan är fan the business. Får mig att reminissa till när jag suktade efter några av de andra OG-stylesen (Michigans, Iowas) som låga co.jp:s för 7-8 år sen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mitt bästa när det kommer till cykling är dessa oändliga backar som lutar så svagt uppför att man knappt märker att det lutar, det är bara så sjuuukt jobbigt att cykla helt plötsligt. Finns ett par stycken mellan Kista och Hammarby sjöstad har jag märkt...

4:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home