ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

söndag, november 12, 2006

Live it up

Hade middagsbesök idag (mamma + 2 av hennes polare) så nu är det sjukt städat i casa de ILSWID, kom på besök!

Gick till Muffinsfabriken för att fixa nåt till efter maten. Muffinsarna såg ännu större ut än vanligt, var way too bakis för att palla en sån så jag köpte Muffinspeggar istället.



















Drog till Pom Pom typ vid 2 igår. Skulle stå på listan men det hade tydligen glömts bort vilket var rätt trist. Både jag och Frida somnade på nattbussen så det tog sin tid att komma hem. Som tur var så var Gullmars slutstation så det var bara att åka tillbaka över bron, hade fått en ångestattack om vi vaknat upp i Hagsätra eller nåt.

Innan Pom Pom var vi hos Eddie och drack öl och vodka (äppel och vanlig) och Fernet. Alla blev fulla, somliga mer än andra. Av inget särskilt skäl kommer här en stilstudie av min gode vän Per.
























Good times


Shout till Mandy, hästar är det nya










Shout till limited t-shirt!


Ikväll: Softning deluxe med Soppan och Seinfeld (note to self: blogga om Seinfeld)

11 Comments:

Blogger Amir said...

nu fattar jag var ni aldrig dök upp på pomx2. ni får fan ryssar att framstå som amatörer!

2:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag och Frida var där en stund faktiskt.

1:49 em  
Anonymous Anonym said...

haha fett bra, perrie du får fan komma hem till mig o städa mitt badrum! Äppelsmirnoff r0x my world.

2:52 em  
Blogger Storken said...

Skrik Skrik

9:17 em  
Anonymous Anonym said...

stackars eddie! stackars eddies handfat, stackars eddies port! (känner mig bara liite skyldig)
och vet ni, det var min första somna-på-nattbussen-experience.
hur var det på spyan Amir? var i ett tillstånd som gjorde att jag inte uppfattade så mycket...

6:03 em  
Anonymous Anonym said...

No comments för utom en fin bild på pundarna jag hängde med efter jag blev utslängde från tuben. Han med stoneskeppan fick en paket röda prince av om mig. Om jag minns rätt så hette han Slatko. (haha no way att jag minns rätt)

http://i7.tinypic.com/2z7qxvt.jpg

3:39 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vet, när perrie kommer hem o städar badrummet kan paret som bildade böghög på trappens blomsterarrangemang komma och städa efter sig också. Deal? Ständigt dessa blommor, vad är det för hat egentligen. Tänker på en förfest på östermalm för ett par år sedan, trädet som vart "uprootat" på efterfesten i koloniområdet i somras en fest på KTH tidigare i år och nu detta.

2:06 em  
Anonymous Anonym said...

Haha Eddie. Du kanske har glömt bort det, men vem var det som originateade härja med blommor? Jag kommer ihåg en viss kväll 2001 plus minus nåt år. Dagen efter vaknade en viss flicka på Östermalm att hennes husvärd ringde på 8 på morgonen och bad henne städa innangården som hade blivit massakerad. Han som är utan synd kastar första stenen. HAHA

4:19 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har inte glömt bort, jag har tillochmed nämt det i mitt inlägg, läs igen. Jag kastar inga stenar jag vet att jag är/har vart en blomhatare som er andra, men när det tas till min bakgård(innerport) då måste jag stå upp för mina cleaningladies.

4:27 em  
Anonymous Anonym said...

fan blev det så illa i trappen eddie? kommer inte ihåg ärligt talat.

P: grym bild! min nya till msn:n på jobbet.

12:02 em  
Anonymous Anonym said...

haha nej, jag har ärligt talat inte sett något, men jag fick skvaller och tänkte bygga på diverse dåliga samveten, men de existerade ju tydligen inte. Ikväll äre middag på samma ställe som förra helgen, men utan damer, DÅ ska ni få se på röj, har redan gömt blommorna.

Låt mina blommor va,
wrah whah wrah...

6:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home