ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

söndag, januari 28, 2007

Idag = inte pigg

Veckans fuck you går ut till stooptjejen som satt och var allmänt rassig igår. Har man vuxit upp på Östermalm, gått i skola på Östermalm och sedan direkt börjat på KTH, vad vet man då om livet? Ingenting kan jag säga. Och man ska fan inte sitta och snacka om "invandrare" och vilka som ska skickas vart. Det var hennes fel att jag spydde ner nattbussen och mina Visvims. Ärligt, det var det.

Annars var det fint igår. Jag och Frida käkade på Abyssinia med syrran + man, mötte upp lite folk på August sen. Åkte taxibil till KTH och drack billigt samt gratis, tack för det. Festen i sig var rätt ostig men efterfesten desto bättre.


+ + +


MTV-fest i torsdags, good times. Södermannagatan -> Hammarbyhamnen -> Färgfabriken -> Riche -> Spyan -> Fille -> Hem

Jag hade rensat minneskortet tidigare på dan så jag var lite triggerhappy med kameran.


































































Fick taxiskjuts av en random dude och hans tjej, tack så mycket




















7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Abbysinia.. Visste inte att ni brukade käka etiopiskt, ni är grymma. You like? Billigare på Ethiostar dock, bara så ni vet..

KTH... många som inte sett mer än sin egen bubbla, jag brukar ta dem med en nypa salt. (Orka spy på sina skor..) Men nu ska vi inte dömma alla kåtehåare, finns många bra!

Vi ses,
kram

11:47 em  
Anonymous Anonym said...

vill inte försvara henne, dont know her, och hon verkade puckad, men jag har växt upp på lidingö och gått direkt till kth, jag e inte rasse hehe, bara yugge. dessutom pluggar hon i uppsala, kan vara att alla andra studentstäder förutom sthlm odlar rassemänniskor!

tack alla som kom, det var kul!

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Hawi: Det var första gången för etiopiskt faktiskt, men det var smarrigt.

Jag hatade mest på just den tjejen än KTH och Östermalm. Alla andra på Dunjas partys är ju sköna people liksom. Men hon var så fruktansvärt arrogant och världsvan utan att ha lämnat sin stadsdel typ.

5:34 em  
Anonymous Anonym said...

haha, först skjortsnygg, sen ölbiljett i munnen-ful, gratisbooze knäcker en everytime. Fast kul var det.

6:40 em  
Anonymous Anonym said...

Ölbiljett i munnen-GRYM menar du väl.

11:32 fm  
Anonymous Anonym said...

tack för tipset Hawi, ska kolla på hitta vart det ligger. det var första gången för mig också, gillade rörorna jättemycket men brödet är lite läskigt - måste nog vänja mig vid konsistensen...

5:27 em  
Anonymous Anonym said...

Jajusst det var precis så jag menade.

11:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home