ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

torsdag, februari 22, 2007

Jack is back!




Oouf vad jag är pepp på måndag! Och sen Prison Break efter det följt av Seinfeld, sweet.


Ikväll blir det bransch- och hiphophäng med Reebok på Dining Club. Fredagen bjuder på Pom Pom i Vita Baren (grymt) och på lördag kommer A-Trak till Beats & Rims på Debban Meddan (också grymt) där även The Soul Lounge-crew står bakom ettorna & tvåorna (ännu grymmare, props).


+ + +


Nu ska jag försöka måla klart mitt Mondrian-plagiat, häpp!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du borde ha så ditt commentsfönster poppar upp som ett litet så man inte blir skickad till en annan sida.

9:08 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker det här är mycket bättre faktiskt.

10:02 em  
Blogger Storken said...

Jag e lite kluven, jag trycker på öppna i ny flik när jag ska kolla dina kommentarer!

11:16 em  
Anonymous Anonym said...

Ereså? But why?

10:51 fm  
Anonymous Anonym said...

A-trak kommer skapa fest!

10:01 em  
Blogger Storken said...

typ för då kan du stanna kvar på bloggen och kolla! Typ om det är en lång text så kan man läsa vad folk kommenterat om.

3:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home