ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

måndag, april 16, 2007

Fan egentligen har jag inte tid med this here bloggery men man blir lite beroende (plus att jag såklart känner mitt ansvar mot läsekretsen). Det var en bra helg iallafall. Kollade Bob Rauschenberg och åt bakad potatis i fredags. Det blev inge Peppjunkies, pallade inte köa. Hörde dan efter att polisen bustat in och stoppat hela skiten vid 1, hade kanske varit kul att vara med om. Träffade Ed, Andreas, Mirre och Perre på August istället. Satt där till stängning (iallfall kvart i stängning, right Eddie?), blev nobbade på Tucken (ah, the horror) men insläppta på Clärkan (aka Clarion).








Bilen Perre fick av Jonny









Sen blev det lördag. Jag gick med i Bajentåget från Björnsan till Åsögatan på min rast, alltid något.





Syrrans X lirade kort och kärnfullt på Snövit, drog upp till oss efter. Kom iväg mot Reisen och Ryschen Spring Break lite sent så det var mad kö. Pallade inte vänta så jag och några till tog en sväng till ett just stängt Annakhan ('sup Dörr-Per!). Gick som tur är tillbaka till RSB sen för det var pretty ass sjukt kul. Massa folk man känner och bästa musiken. Buss hem, en burjare, sova. Mådde patetiskt dåligt igår.




















Efter jobbet igår drog jag och F till syrran som fyllde år. Vår present var störst (ett staffli). Åkte bussen i kvällsvärmen till Valhallavägen sen och köpte en Hang-it-all av en dude vars Traderaauktion jag rodde hem, micket bra.



Jag och mitt stora paket



Trist






Ikväll var vi på Portofino. Åt en färdig meny som var rätt trist. Gödkalven var to die for men primon var finast.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bilden från Clarionmuggen är kanske bästa hittils på den här bloggen, lovely med killen som står o pissar i bakgrunden, ännu mer lovely med the happy bunch i förgrunden!

1:51 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, jag såg inte ens pisskillen.

3:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home