ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

måndag, juni 04, 2007

6 millar

Ibland är det gött att leva. Helgen som gick var pretty grym. Word on the street är att bilder säger mer än tysen ord så here goes.


Levi's, fredagkväll. Sjukt seriösa smörrebröd från Fine Food i Sjöstan (shout till gumtan!)



Miller Lite, Bud och rosé, jatack. Sjukt mycket tatueringar var i huset också.






Denna flanellskjorta skickades till Sverigekontoret från nån skräddare ute i landet. Den skickades sen till Europa-hk:t som tidsbestämde den till tidigt 30-tal. The subtleness i rutmönstret i 70 år gammal flanell var no joke, jävligt coolt.






Helt okej att ha takterass på Söder Mälarstrand (note to self: sluta inte vara Levi's-återförsäljare)



Never not working är väl okej så länge man får sippa vin



Kvällens enda nykterist gick runt med en flarra färskpotatiscoolguyvodka, verkar smart



Ganska amazing samling som rullade under kvällen, '-atest songs' fortsätter titeln (76 kunde dock gallras bort verkar det som)



Vita jeans är tydligen trés omiljövänliga. De är även kända som dirt magnets.



Tom Tolvan-trappa, lite weird



Mark och Maons aka Mork och Mindy




Sen blev det lördag och fölsedagsgrill i Solna






Rabarberpajen jag bar på armen genom hela stan, lagad på Ringvägen 137, 3 tr givetvis



Colors, colors, colors på väg till Skäris



Så jävla nice racer hos Jonny, glömde kolla vems det var



Vilken Poison-skiva tänker ni på när ni ser det här?


Poppa Berglund hade tränat cirka 80% av alla som var där i fotboll eller hockey, legendary






TV-spels-tummar!





Efter detta trevliga kort tagits så pajade min kamera, fucking annoying. Den kunde inte paja helt heller utan allt funkar som vanligt förutom att linsskyddet inte delar sig automatiskt när man sätter på kameran och objektivet åker ut. Det går alltså fortfarande att ta bilder, och man kan dela lite snyggt på det tudelade linsskyddet, men resultatet är inte så kul. Väldigt smala bilder kan man säga. Får se om det går att åtgärda.


Hade kameran funkat hade jag lagt upp en bild på sommarens finaste jacka som landade hos din lokale stuff-handlare idag, det får väl vänta.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så gåre när man pekar finger åt kameror, de sabbar. Damn och jag som precis sabbade/betalade Pascals kamera.

1:24 fm  
Blogger Esej said...

Fagerlund, jag som tänkte att det var kul att någon äntligen bestämt sig för o fota o så händer detta.
Jävligt synd, men jag fick se lite grann i alla fall.

Jag har aldrig blivit tränad av Lasse B. men jag känner till legendary när jag ser det.
Lasse är grym.

4:24 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ska till Fotoflod på måndag och höra vad de säger. Enligt uppgift är det troligtvis damm i maskineriet som kan eller kan icke tas bort.

9:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home