ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

måndag, maj 21, 2007

Saker jag äter och dricker








43 och mjölk






Upptäckte igår att Coffee Cup Skanstull is no more, trist. Det var där jag fick smak på livets goda i tvåan i gymnasiet. Innan dess drack jag knappt kaffe och om jag gjorde det så var det femkronors i skolan. Sen upptäckte jag deras Mocha för 8 gånger mer och var fast. Nu heter stället nåt annat och Frida fick typ 3 isbitar i sin is-chai (resultat= ljummen chai). Sen såg jag Bajen losa och åt risotto.


För övrigt måste jag hitta en innergård med mattpiskställning att hänga min cykelram i så jag kan måla den lite smidigt, anyone?



+ + +



Raw Fusion

5 Comments:

Blogger Esej said...

Utanför Per och min mor i Bredäng om du vill bege dig dit med din cykel någon dag ! Eller kanske inte.

3:38 em  
Anonymous Anonym said...

Tja, det är lite långt kanske, men ändå bästa förslaget so far.

6:36 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror det finns mattpiskställningar uppe på metargatan, men jag är inte säker. Det är i varje fall fett nära er så du kan ju slinka förbi och kolla.

9:52 em  
Anonymous Anonym said...

Lär kanske kolla det. Hörde om din fot förresten, o-värt.

10:02 fm  
Anonymous Anonym said...

Låter som ett kul DIY-projekt med cykeln. Jag har ju en mkt schysst mattpiskställning med utsikt på taket. Men du kanske redan är klar ;-)

Kramar/L

12:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home