ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

söndag, maj 13, 2007

Orhem med mera





Olof berättar målande om 15-åringen som snodde och körde sönder hans bil




Kött...



...och chorrar från Argentinarna i Hötorgshallen









Raffe-kashmir, Denim Demon-denim, Comme-chucks. Fucking kallt när solen försvann.






Grapes



Ballong...



...och pajad bil på East Street



Skitmatch, skönt med 3 pinnar



Seb målade en liten banderoll innan matchen, props




Skål and goodbye

5 Comments:

Blogger Esej said...

Aaahh grillsäsongen har börjat igen på nytt ser jag. Fan vad man saknar det där. Visst grillas det för fullt här nere också men det är ändå nåt visst med o börja grilla igen efter vinteruppehållet hemma i Sverige.
Ser väldigt trevligt ut, vart grillade ni ?

10:34 fm  
Blogger Esej said...

Förresten, jag lärde mig ett nytt ord för full som de använder här: chockerblocked.
Apropå ingenting.

10:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Det var väldigt trevligt också. Vi var på ett kolonistugeområde där Sofias fam har en stuga, jäkligt mysigt.

Gillar du Big trouble in Little China förresten...?

6:34 em  
Blogger Esej said...

Du vann just ett oändligt antal plus poäng hos mig.

1:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Hehe, så skönt. Gammal favvofilm till mig faktiskt. Syrran hade den inspelad från Filmnet, jag kollade i smyg.

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home