ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

fredag, oktober 19, 2007

Weekly Drop

Den här veckan har jag dragit mitt strå till konsumtionshysteristacken genom att lägga pengar på följande:


"Vill du ha den vanliga svarta för 30 bucks eller den med 2 kvadratcentimeter logga för det fyrdubbla?" Props till Peter som orkade släpa hem från Nevvan.




När man ändå håller på. För en gångs skull fanns det massa nummer jag inte hade.




James och hans anhang har äntligen skippat boxloggan på 5950:s utan att för den sakens skull krångla till det. När kommer lumberjacksen, jag behöver typ alla.




Otippat olivfärgat ginghamtyg, bra skit. Jag gillar oken och det snedställda tyget vid knapparna och fickorna också. Från Brown Sound.

2 Comments:

Blogger Esej said...

Grymt fina pjuks.

Hur var det på Adidas grejen SNS ordnade?

Får man se några bilder snar mån tro?

4:29 em  
Anonymous Anonym said...

Adidasgrejen var så sjukt bra faktiskt, bästa kvällen.

Jag har inga bilder men Frida la upp några på FB tror jag.

9:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home