ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

tisdag, december 12, 2006

Recap

Nu funkar inte nätet på Fridas burk heller. Comhem har tydligen major knas läste jag imorse. Varför frågar inte DN varför det inte funkar, eller vad de gör åt saken?! Jag fick räkningen halverad efter ett argt mail för nån månad sen, läge för att slänga iväg ett till nu.

+ + +

Grym lördag i helgen igen. Var först på glöggbjudning (och insåg att jag inte hatar glögg, det har jag trott jättelänge) hos Ana och Eric. Hängde i köket mest hela tiden med goda vänner, hade ingen lust att mingla direkt. Frida hade assat typ 5 pers som var där (fler?) med glasögon. Det jobbiga var att typ den trevligaste tjejen hade hon inte hjälpt så hon hade ugly bugly Armaniglas som inte passade hennes feja alls, oh well. Sen var vi en snabbis hos Alex och Johan ("vågar jag skriva Toan, nää") i deras nya fine ass lya vid Södra Station som tydligen kostade 6,6 miljoner. Iallafall var det det Frida trodde när Alex sa att den kostade 6å6, väldigt gulligt tyckte jag :-)

Nya Berns var väl inte så kul, inte i lördags iaf. Det roligaste var att Hawi stod +18 på listan (det är iofs jävligt kul). Jag och Frida gick före de andra till Spyan för årets sista Pom Pom. Good times som vanligt. Och som vanligt har jag massa grymma photos jag vill lägga upp här. Hade tänkt att ladda nåt enkelt fotoprogram till Fridas dator (tips på vilket mottages tacksamt) och blogga från hennes, men nu gick alltså inte ens det.

+ + +

Schema för veckan: adidasmöte ikväll. Julbord imorgon (på Gondolen, pepp!), Frida (antagligen) i Blå Hallen på torsdag och familjemiddag med Frida, mamma och syster+man på fredag. Julkonsert på söndag också.

Nu dock - ut och leta julklapps till min baby <3

+ + +

Just det, höll på att glömma: In Sverige we sip suuuurrp and bang Screw!