ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

torsdag, april 26, 2007

Jepp

Tillbaka i stan. Firar det med en av världens bästa Motörhead-pastischer.

The Hipshots - I'm Back

Paris var grymt. Varmt och skönt och massa mat och butiker. Även om jag fick med mig en del grejer hem så ångrar jag min dumsnålhet ibland. Jag som är så kräsen borde väl inte banga på nåt jag verkligen gillar bara för att det kostar 382 euro? (Case in point: Lila Comme des Garcons x Levi's-jeans) Nu gjorde jag det iaf, what the heck. Mer utförlig Parisgenomgång kommer senare.



+ + +



Var på Nudieöppning i Billebros gamla lokaler på Skånegatan igår. En jäkla massa rockers och förbannat trevlig stämning. Det bjöds på samma, lite udda, mat och dryck i form av korv med bröd, vodka & Pucko och Norrlands på burk och som när Gravy (RIP) öppnade på Bondegatan för nåt år sen. Jag och Björn skojade om att de kanske använt samma konstiga cateringfirma men jag fick höra sen att det var Nudie som bellat för Gravy, det var alltså lite av deras grej. Butiken i sig var väl fin, de hade coola jättelampor i taket, och de som bossar verkar otroligt sympatiska, men jag kommer nog aldrig ha Nudie på mig. Det är nåt med Göteborg som jag bara inte klarar av. Hata Göteborg är om inte årets bästa film så iallafall årets bästa filmtitel.

Det gick bussar till efterfesten under Liljeholmsbron sen men jag pallade inte, gick hem istället.
















En go' ölutdelande Nudie-gubbe i jeansväst och mustasch

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

maste kolla:)

3:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home