ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

lördag, maj 05, 2007

Vill man vara fin...

...får man blöda lite. Igår gick jag hit och dit och var på massa roliga grejer. Allt gående slet upp ett hål i min häl så idag var varje steg tidvis ren horror. Det var de där nya skornas fel :-(

En grym kväll var det iaf. Började på Monkey Bizz med gamla vanliga härliga butikshängarligan (det var för övrigt som vanligt det trevligaste på hela kvällen). Denna gång med några danskar och jänkare som grädde på kakan. Snabb bira på Sacré Coeur, filmvisning på Neu, Supersci på B-Line (så jävla bra), Operaverandan, tillbaka till Neu sen äntligen hem. Jag har såklart massa bilder men de ligger på Fridas cam som inte är här just nu. Inte hon heller förresten. Men så är hon ledig imorgon också. Eller idag, det är ju lördag nu. Det kanske kommer bilder lördag kväll, innan det blir dans på Reisen. (Om jag nu kan dansa med min paja fot. Hoppas det.)


Så här fin ska nog jag vara då iallafall:






(Aj)



Vi har köpt Devinbiljetter också, proffs.