ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

onsdag, juni 13, 2007

Musics

Eftersom Studio blivit min officiella workoutmusik så har TTA tagit över vardagslyssningen för mig (jag vill inte OD:a Studio för jag har verkligen ingen plan B för träningen och West Coast funkar så sjukt bra där). Har inte hela senaste men "1981-" är värsta Enya-odysséen (heter det så?) och "Miami" är fett bra med sina gitarrer uppenbarligen lite lätt lånade från London Beats c-lassic "I've been thinking about you".

Miami, några klick bort.


London Beat, jämför själva.





Och apropå Heidi Fleiss-filmen igår så kom jag och tänka på Montt/Mardies fina låt med samma namn. Lite demovibbar men here goes, 2 från Postcard Poetry:

Montt/Mardie - Heidi Fleiss

Montt/Mardie - On the table


+ + +


Och apropå saker att göra ikväll så finns det 2 ställen att gå till som båda har lika fina flygare.





(Riminis är nog lite finare ändå, wassup Kim och Mårten!)