ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

torsdag, november 01, 2007

Hålltider för helgen

Torsdagarna är bra dagar. Förra veckans var obviously röjig eftersom jag hade 500 ölbiljetter att dela ut på O-Baren (lyckades rätt bra tycker jag, fick iväg hälften kanske), och ikväll finns det 2 bra grejer man borde kolla in. (Själv är jag iofs upptagen med annat men för er andra då, whom I live but to serve.)

Dels är det vernissage för Skins på Färgfabriken (ja, det är nyheter för mig att en bok har Myspace) och dels spelar Vampire Weekend på Debban. Jag har inte hört så mycket VW men tydligen gillar de Raffe och New England och den svängen så det lär ju vara bra skit. Läste den här finfina texten i DN för några veckor sen men har som sagt inte pallat/hunnit/kommit ihåg att kolla upp bandet. När kommer The Virgins hit?

Youtubeedit* Såklart fanns det massa live-VW på tuben, och såklart var det bra grjer, check!


+ + +


Imorgon: Fienden på Kleerup! Pom Pom!


Lördag: Jobbjobbjobb! Förfest i djupaste nomansland, Östermalm! R S B !

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra drag igår!!


Var du på skins-utställningen i torsdags? jonas och jag var där, såg dig icke.. gick dock redan vid 22, var inte många välbekanta ansikten att mingla med. Annars bra pics!

Kram kram

/h-a-w-i

11:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home