ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

söndag, juni 17, 2007

Danmark

Tema Danmark på Chinateatern igår tydligen. Träffade Anders från adidas Originals-butiken i Köpenhamn för första gången sen i höstas. Vi hängde och bodde på samma hotell i Berlin förra sommaren under Bread & Butter, bra kille. Han gillade vår samesko och jag frågade om han skulle till Barcelona i juli (som jag och Peter ska, yay), men tyvärr är min danska terrible så jag hajade inte riktigt vad han svarade. Det verkade som han inte skulle det, jag uppfattade att han nämnde Paris och Berlin, men jag vet faktiskt inte. Får väl se om han dyker upp där. Han har för övrigt tatuerat en actual sized(/hella stor) .357 Magnum över revbenen och halva bröstet. Och för övrigt för övrigt så ångrar jag alltid att jag ska försöka förstå danska. Det känns som ett misslyckande att börja med engelska men faan, det är väl ändå mer av ett misslyckande att inte förstå och inte orka säga 'va?' 100 gånger. Gjorda samma sak med Woodwood-män för ett tag sen, ska sluta med det nu.



En go' dansk



Just det, tema Danmark. Mikkel Jensen var där också. Han drack vatten.


+ + +






Cracker-ass Cracker!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Soft att Mikkel går på China!
Han har alltid hängt på rätt bra ställen, typ Metró och Berns förut o sådär.
Ska du på derbyt imorrn?

3:31 em  
Anonymous Anonym said...

Mikkel är lite av en spjuver faktiskt. Han brukade vara inne i butiken med Pablo förut och Traoré nu för tiden.

Om inget oförutsett händer kollar jag nog derbyt på Södermalm eller Läckerbiten pinsamt nog.

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home