ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

onsdag, juni 20, 2007

2-0

Sjukt bra med vinst igår. Tycker hela truppen såg bra ut, och hur alla slöt upp runt Kingson vid hörnorna var nästan rörande. Att klacken krossade gör ju inget heller. Speciellt första tjugo i andra lät reeeaaaal good med "Grön och vit" och "Hammarby är dom bästa". Annars var allt som vanligt; Fröjdfeldt är så sjukt dålig och kommentatorerna hatar Bajen, lyssna här bara:




För att un-jinxa en dag som denna kan ni kolla på den här (helst utan ljud):





+ + +


Idag är jag extra pepp på att gå till jobbet. Inte nödvändigtvis jobbet i sig utan mer promenaden dit. Igår gjorde jag nämligen en liten thrash-playlist döpt efter Jon Jefferson Klingbergs klassiska program på ZTV; Hård Rock. Synd bara att jag inte har mer än sex minuters walk framför mig innan jag är framme, men under den tiden ska jag reminissa så mycket det går tillbaka till Pablos rum, Alkolokal, repan i Österholm och fredagsgigsen i Sandsborg, Akalla och inte minst Högalidsgården där alla möjliga lirare spelade hård rock (Vinterkrig var väl alltid bra, eller hette dom Vintersorg?) medan man själv oftast satt utanför med en kasse folköl, good times på riktigt.



Hade tänkt lägga lite Death och Cannibal Corpse också men Floridaskolan får nog en egen lista vid annat tillfälle

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yeah, det var fint, Eguren är GUD! Kommentatorer som hatar bajen är givet, så är det bara. Frågan är varför man väljer att se fotboll med kommentatorer när man kan se det på plats? :)

Den andra videon var fin men jag hade tyvärr ljud på och blev helt illamående, typiskt bajen kanske man ska säga.

Avlslutade kvällen på kvarnen med sång och kärlek, bästa kvällen på bra länge mao.

10:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Ruttna ursäkter = också ursäkter :-O

3:29 em  
Anonymous Anonym said...

Så är det, fråga nisse, ingen kan leverera ruttna ursäkter som den mannen! Nu = Portofino!

4:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home