ILSWID

Har ni hört den om stylisten som ville hyra ett par skosnören?

torsdag, juli 19, 2007

1 månad senare (nästan)

Damn, en månads blogg-vaycay. Började när jag glömde kameran i bilen efter hemfärden från Rättvik sen bara pallade jag inte. Det var very gött i Dalarna iallafall. Löjligt regnigt och löjligt skönt att bara hasa runt och dricka kaffe.

Det var skönt nog fint ett tag på Midsommaraftonen. Bra för stångresningen och bra för femåringen som fyllde år och badade i paket (lucky bastard att fylla år på midsommarhelgen varje år; hela släkten där och langar paket).









Fioliolej






Chuck, Pontus, Sanna och Siljan






Travpremiär för yours truly. Vann på första loppet, losade på resten.


+ + +


Enligt Jonas är det nya inte att fota själv utan att sno bilder från andra bloggar och claima som sina. Eftersom jag inte tog med mig cam:en till Barcelona får jag väl göra just så.









Nudie bjöd på ruggiga vurrar och ljummen bira (Edwin knäckte med iskalla Asahi och wasabinötter)




For sure jag tänkte köpa en jäkla massa jeans till min butik men hade du 4 kalla till eller?



En sån här pjäs piggar upp vilken restaurang som helst, kul!







Jag och Premier (i en jävla Hurleykeps, eller?!)



Jonas 'dansade' sönder byxorna enligt egen utsago




Allt för ferren finns såklart på Ferreterian






When in Spain, drink Cava. Och jävlas med personalen.



When bakis på mässa, gör gratis skor (och skriv "Tomaten" på dem).



KP





*edit
Shit vad värdelöst det blev när man skulle tjåla bilder. Får väl börja släpa runt på egna kameran igen.

1 Comments:

Blogger Esej said...

oo...OOOooo ny uppdat. Det var fagerlund inte igår.
Jag var nästan säker på att du beslutat dig för att lägga ner schmloggen för alltid.

Du träffade Dj Premier, hur fagerlund var det?

2:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home